4627 poze   129746 vizite
Albume
1 Contact Pitesti-AG1 Despre mine1 EXPO IANUARIE 2015 - STEFANESTI ARGES2 brahma albastru2 POMI FRUCTIFERI   - LA ALINA LA LERESTI   - LA LERESTI - GRADINA BUNICILOR   - LA STEFANESTI   - LA STEFANESTI PE DEAL   - POMII MEI21 PLANTAREA POMILOR22 TAIEREA POMILOR FRUCTIFERI   -TAIEREA IN USCAT   -TAIEREA IN VERDE23 ALTOIREA POMILOR FRUCTIFERI24 SCULE SI ACCESORII PENTRU ALTOIT SI GRADINARIT3 brahma albastru potarnichiu 201030 brahma albastru 2012301 crescatori brahma albastru31 brahma albastru potarnichiu 201132 brahma albastru potarnichiu 2012320 crescatori brahma albastru potarnichiu4 italiana potarnichie5 motate olandeze51 prepelite6 pasarile mele   arhiva   curcani   pasari 2012   tineret 201161 isa brown8 ratele mele lesesti81 pui 20109 arhiva vanzari 200990 De vanzare 20119000 vand inele 201191 Cumpar92 catelusi93 expo breaza 200994 expo breaza 201095 targul Prejmer 201096 inele pasari de rasa97 limousine peche-nisipiu romanesc971 limousine pentru pescari9711 Limousine peche 2014972 Puisori cenusii nisipii 2013973 Pene cocos pt pescuit98 Pasari Leo   pasari din arhiva 2007      pasari din arhiva 200899 Carti si multimedia991 Sarbatori 2010-2011992 Cutie pt prepelite993 cutii pentru cresterea puilor994 cotet voliera pt puii meiAcvariul de la jobAsociatia Argescanoe handmadeExpo 2010 ArgesExpo 2010 Breaza - NationalaExpo 2010 IndagraExpo 2011 CraiovaExpo 2011 IndagraExpo 2011 SibiuExpo 2012 ArgesExpo 2013 Arges duminicaExpo 2013 Arges SambataExpo Indagra 2012Expo Nationala Bucuresti dec 2013expozitie new zeeland 2012expozitii si targuri 2012foto expo 2015 stefanestigaini de prin lume fotografiatehrana vie pentru puiLink-uri despre pasarimuste artificialeNew VAND 5 MOTATE OLANDEZE tineret 2013pisoi de vanzare ian 2012-vandutpui aprilie 2012rodbuildingTarg Pitesti-Stefanestivand apr 2012- vandutvand cocos italiana pot februarie 2013vand cocos orpington albastru martie 2013Voliere-cotete-padocXX incubatie pas cu pas apr 2012xxx cumpar urgent-aprilie 2012

membru din 17 ianuarie 2010

3 brahma albastru potarnichiu 2010

poate ca nu sunt puritatea absoluta, dar brahma albastru potarnichiu imi plac acum cel mai mult din toate nuantele si culorile.
foto 7-10 sunt realizate pe 4 aprilie 2010.
1
1
2
2
3
3
4
4
5; ian 2010
5
6; 30 martie 2010
6
brahma albastru potranichiu 7
brahma albastru potranichiu 7
pereche brahma albastru potranichiu 8
pereche brahma albastru potranichiu 8
gaina brahma albastru potranichiu 9
gaina brahma albastru potranichiu 9
brahma albastru potranichiu 10
brahma albastru potranichiu 10
DSC_2865
DSC_2865
DSC_2464
DSC_2464

Comentarii album • 54
cochingiroc 27 ianuarie 2014  
Merg si eu pe mana ta ! O idee extraordinara.
Raportează
denisseverin 26 iulie 2012  
FRUMOASE
ASA CEVA CAUT SI EU

DE VANZARE NU AVETI?
Raportează
rebelu 20 aprilie 2012  
sunt superbe,am si eu una din gainuse asemanatoare,dati va cu parerea , e pe albastru?
Raportează
audia4 15 februarie 2012  
ff
Raportează
PasariDeRasaa 22 ianuarie 2012  
FF
Raportează
boldor 9 ianuarie 2012  
frumoase
Raportează
viorelduciuc 6 decembrie 2011  
sunt foarte frumoase...si eo am o puicuta pe albastru
Raportează
catamaris 18 septembrie 2011  
Pasari foarte frumoase sa va traiasca.
Raportează
endi 18 august 2011  
Intradevar, e o varietate deosebita, si ai exemplare deosebite de asemenea. Mult succes! Numai bine Endi!
Raportează
salmo 2 martie 2011  
oricum nu ma grabesc, abia le-am vaccinat, eu am sa pun la incubat undeva in luna aprilie, pana atunci le las sa-si revina dupa o iarna destul de prelungita.
Raportează
salmo 2 martie 2011  
deocamdata nu am nici pentru mine, sa se duca zapada si frigul; chiar daca ar face acum, nu le-as aduna pentru incubatie, fiindca la -6 cat sunt afara, daca nu le culeg din cuib calde, nu mai am curaj sa le pun la incubat, fiindca pot fi cu mult sub temperatura de existenta a plodului.
Raportează
alecs 25 februarie 2011  
foarte frumoase...succes!
Raportează
ciupuligacosmin 19 februarie 2011  
ff
Raportează
anonim
sergiu 11 februarie 2011  
un adevarat crescator
Raportează
salmo 11 februarie 2011  
va multumesc, si dumneavoastra la fel.
Raportează
balanescu 11 februarie 2011  
Foarte frumoase să vă trăiască!
Raportează
paun 12 ianuarie 2011  
Va invitam la Expozitia Judeteana de pasari si porumbei de rasa la Craiova 2011 pe 21,22 si 23 ianuarie in sala de sport a Liceului de Chimie Craiova!
Raportează
chitoranalin 10 ianuarie 2011  
ff
Raportează
salmo 9 ianuarie 2011  
multumesc pentru coment marius. acum m-ai starnit putin si am sa spun mai multe despre parerile mele referitoare la puritatea asta la romani.
asta este situatia. eu caut dar inca nu am gasit un standard oficial unde este prezentata rasa brahma potarnichiu pe albastru. nici un standard mai vechi nu am gasit, stam foarte prost la capitolul asta, din partea federatie si uniunii, care sunt organismele care ar trebui sa alcatuiasca si sa publice sau sa posteze public standardele pasarilor de rasa care sunt omologate spre arbitraj la expozitiile din romania. altfel totul este dupa ureche, si dupa ochiul crescatorului, cumparatorului, vanzatorului, vizitatorului.
cat priveste pasarile mele, din an in an le selectionez asa cum cred si sunt multumit de rezultate, nu mai sunt nici cel mai incepator, ca in primii ani, am mai acumulat cate ceva experienta, dar nici nu pot sa zic ca sunt marele meserias. doar ca acum am propriile pareri, pe care le pot argumenta.
parerea altora pentru mine conteaza in masura in care ea este constructiva, in rest, ce rost are sa plec urechea. am amici care spuneau despre pasarile lor ca sunt super si eu nu ma pricepeam, insa le-am pozat si acum am alta viziune, dupa ceva ani si documentare. dar aceiasi amici spuneau ca pasarile mele sunt aiurea, pe atunci, iar la momentul cand le-am zis ca o anumita pasare provine din oua de la ei, atunci au schimbat brusc placa, spunand...pai vezi?...si asta cu un ton admirativ. asa-s unii dintre oameni, depinde cat ii bagi in seama. acum eu imi cresc pasarile dupa cum cred eu, si mai imprumut anumite lucruri care mi se par bune si de la alti crescatori, de la fiecare poti invata cate ceva, insa cei care fac cu tot dinadinsul sa iti dea o impresie neplacuta despre propriile pasari, pentru mine pica din start din lista celor cu care eu am de-a face. eu nu sunt crescator de expozitie, nici nu am conditiile si nici nu-mi doresc, dupa ce am vazut ce stress este si ce se afla in spatele unei astfel de manifestari. pasarile sunt inevitabil destul de stresate, si asta ma face pe mine sa am mare grija de acum inainte cu ce ma prezint acolo, si mai ales cu ce numar, ce eforturi sa depun pentru acest lucru. cine stie sa aprecieze, nu iti trebuie nici inel, si nici diplome, iar pasarile, pot fi si ultimele ciurucuri si corcituri, cele pe care le ai, sunt ale tale si pentru tine inseamna destul. cine nu ti le respecta, nu te respecta pe tine. esti liber sa cresti ce doresti si sa le consideri tot ce doresti, si nu esti cu nimic dator sa accepti parerea unora care nu numai ca nu sunt competenti, dar de cele mai multe ori nu au aceasta pasare in curte. e simplu sa critici de pe margine in general, de foarte multe ori, e adevarat, sunt si oameni care au habar destul de mult despre ce vorbesc, dar minimum de bun simt ne cere tuturor sa respectam pe cei din jur, si sa nu venim cu atacuri care nu duc la nimic bun. cel putin astea sunt o parte din parerile mele, daca tot a venit vorba despre pasari de puritate genetica.
marile ferme din anglia, din franta, din state, din tari unde avicultura este dusa la rang de arta, prin rezultatele care se vad cu ochiul liber, prin crearea raselor si ameliorarea celor existente, sunt singurele in masura sa afirme ca au pasari cu un grad mare de puritate genetica, pentru ca una este pasarea pe exterior, si alta este pasarea pe interior, si asta se vede la urmasi, in mai multe generatii. ei sunt singurii care pot sa aplice scheme de selectie pe un numar mare de exemplare si sa le ofere conditii de trai de calitate constanta la toate exemplarele, ei folosesc de fapt geneticienii, ei au bani de investitii mari, de hrana, medicamentatie, medici, specialisti, biologi, cercetatori, avicultori, veterinari, etc. este si normal ca aceste mari ferme sa fie adevaratele centre de crestere a raselor pure. noi ceilalti, suntem niste pasionati care mai mergem pe la concursuri, mai simtim nevoia sa ne dam cu parerea, crezand ca stim, mai vizionam expozitii, si ne crestem pasarile asa cum putem noi mai bine, considerandu-le pure, pentru ca urmarim niste standarde ce privesc exteriorul. de cele mai multe ori cei care sunt mari campioni nu mai pot prezenta un al doilea exemplar de acelasi nivel cu cel castigator, asta se numeste puritate genetica? din contra, asta se numeste ca respectivul este super crescator de nivel competitional, unde criteriile privesc exteriorul pasarii, culoare, penaj, proportii, incaltatura, creasta, forma, desen, dimensiuni, greutate, inel, piele, ochi, urechi, etc.
Raportează
Ionutz888 3 ianuarie 2011  
DSC_2665 frumos cocos,sa-ti traiasca!
Raportează
Armando 2 ianuarie 2011  
Frumoase!!!bafta!!!la multi ani!!
Raportează
iliealexandru 31 decembrie 2010  
ff...
Raportează
chitoranalin 30 decembrie 2010  
sunt super si mie imi plac,ca rasa
Raportează
salmo 23 decembrie 2010  
nu e cine stie ce, cred ca din an in an ies mai bune, pana la un punct, cand incerci sa selectezi ceva anume. din pacate nu prea am unde sa vad pe viu astfel de pasari, am mai vazut cateva in timp, insa nu stiu pe nimeni sa aiba mai multe calitative, ceea ce eu incerc de mult sa fac si nu prea imi iese. dar mai incerc. la brahma albastru potarnichiu pitic am vazut pasari frumoase, dar si acolo au foarte putini. mie astea imi plac si de-asta tot insist.
Raportează
mybrahma 22 decembrie 2010  
calitate
Raportează
mihaitabarbu2007 7 octombrie 2010  
ff
Raportează
bcsaby 30 septembrie 2010  
Foarte frumoase...bafta
Raportează
salmo 14 august 2010  
multumesc, asa sper si eu
Raportează
shmVet 14 august 2010  
Hehehe. Uite ca am dat de tine si aici. Sa iti traisaca potarnichiile pe albastru. Sper sa obti pui de calitatea dorita.
Raportează
nist23 18 mai 2010  
superbe
Raportează
cipric 5 martie 2010  
super!
Raportează
pusky 19 februarie 2010  
ff
Raportează
salmo 17 februarie 2010  
multumesc, urmeaza curand.
Raportează
arcalean 17 februarie 2010  
frumoase bafta 2010.
Raportează
adibanici 12 februarie 2010  
FRUMOASE!!
Raportează
Florin79 3 februarie 2010  
frumoase hai si la mine
Raportează
salmo 3 februarie 2010  
gaina batrana e din oua de la craiova, puica atunci adusa e de la deva si cocosul e din puii mei, sa vedem ce iese.
Raportează
cristychirita 1 februarie 2010  
super tare cocosu si lasa-i pe aia cu puritatea
Raportează
maryovet 31 ianuarie 2010  
bine la mine e si experienta ,ca in general le fac singur fara ajutor.dar incearca sa tragi cu un ac gros roz de 1,si se trage f usor.agita bn flaconul inainte de a trage.eu folosesc foarte mult amoxicilina la celelalte specii,care e foarte groasa si de aceea imi e mai usor.oricum ceea ce ziceai de boala respectiva este sigur difterovariola mai ales ca zici ca erau si leziuni pe conjunctiva.are mai multe forme de manifestare si se poate confunda cu alte boli.la curcani se umfla si capul.dar cu tratament se pot salva la timp
.am avut si eu la pasari acum vreo 10 ani si cu tratm le-am facut bine fara sa pierd prea multe .sa stii ca nu am facut nici o dezinfectie am avut vreo doi ani la rand si dupa aia a disparut n-am mai avut nimic.oricum eu le-amm calit nu imi place sa le cocolosesc prea mult pt ca devin mai sensibile.nici nu folosesc prea mult antibioticele in apa sau vitaminele cum vezy la unii ca le zapacesc odata la doua saptamani.in caz ca se imbolnavesc le tratez injectabil.
Raportează
salmo 31 ianuarie 2010  
cand dau de poze, va trimit pentru clarificare, lasati va rog adresa de e-mail in mesaj privat si am sa va contactez cu fotografiile respective.
de ce natura era acea boala, cum se manifesta de fapt in organismul pasarii? dupa tratare, mai ramane ceva in pasare, ce anume?
multumesc pentru pontul cu acul mai gros, sincer, nu m-am gandit. fac pentru a 4-a oara singur vaccinul subcutanat, alte tipuri de injectii, in alte zone, intramuscular, sub aripa, in muschiul aripii cum am mai vazut, in piept, in nici un caz nu am curaj sa le fac, mi-e frica si nu sunt nici competent pentru asta. problema e ca la pasarile mele nu vine nimeni acolo oficial, de la stat, sa faca vaccinul care se face toamna si primavara, pana anul trecut venea o tipa de la vet, dar acum, sunt singurul care le vaccineaza, ma simt si aiurea cand vin vecinii si ma roaga sa le fac si lor, eu le-am aratat cum, i-am chemat, le-am dat seringi si ace, si restul de la flaconul meu, le-am spus ca nu ma bag la alte pasari decat ale mele, si asta fiindca sunt nevoit de situatie...adevarat cu cocoloseala, nici eu nu le stresez, nici macar cu concentrate, daca le administrez ceva prefabricat, pentru oua sau pentru crestere, atunci il diluez mereu, mai mult decat scrie pe instructiuni. acum observ ca pasarile sunt ok de mult timp si fericite, nici macar pe frigul care a fost nu mi-au inghetat crestele, cum am vazut pasari la breaza de vanzare. si eu le tin la munte, unde este mai frig. ma gandesc ca daca se simt bine si nu sunt bolnave, daca-s bine alimentate, este mai greu sa sufere de inghet.
Raportează
anonim
maryovet 31 ianuarie 2010  
sindromul respectiv era numai la nivelul capului,iar pielea era cu bube de s-a rezolvat cu oxivet spray.se poate sa fie difterovariola.la ochi daca avea conjuctivita puteati sa daty cu mibazon ca are si antiinflamator sau cu asocilin de 2-3 ori pe zi si se rezolva repede.pe cale orala in variola aviara merge foarte bn cloramfenicol.
Raportează
maryovet 31 ianuarie 2010  
foarte frumos din partea prietenului de la deva ca isi respecta profesia de dr vetrinar,nici nu ma asteptam la altceva.normal ca s-a uitat in cavitatea bucala a pasarii pt a despista eventuale pseudomembrane ce apar in micoplasmoza,difterovariolaetc .boli infectioase grave.la picioare pt raia picioarelor sau eventuale malformatii,iar faptul ca amirosit si ciocul e bine pt ca mirosul respiratiei spune multe despre starea de sanatate a pasarii.cat despre faptul ca facety vaccinul cu alt ac si alta seringa de la o boxa la alta e foarte bine.cat de curata ar fii o boxa,bolile se transmit si prin alti vectoricum ar fii soricei sobolani vrabiute ,ciori si alte pasarele ce patrund in cotet.si eu sunt dr veterinar.asa ar trebui sa procedati si dumneavoastra la cumpararea unei pasari.
Raportează
salmo 31 ianuarie 2010  
era numai la cap, am vazut prin gospodarii pe la tara si pe picioare ceva asemanator, insa la mine era numai la cap si piela isi modificase structura total, cam ca la curcan, ma uitam cu frica la pasare. ce mi s-a parut atunci foarte interesant, pasarea se hranea perfect si in rest nu se vedea ca sufera de ceva, dar arata foarte urat, asa ca dupa un timp am eliminat total acele pasari, fiindca mi-a fost frica sa pun pui de la ele si nu am stiut daca a ramas boala. cand renunti la ceva, este greu, cum am spus, te doare, dar daca este posibil, eu cred ca asa trebuie facut. mai greu daca ai ceva rar sau piesa de supernivel, atunci incerci sa o tratezi si speri sa o poti inmulti, spre a face placere si altora.
problema vaccinarii am pus-o la un moment dat, in a face cu alta seringa si alt ac la fiecare pasare. cred ca ar fi fost cel mai indicat. n-a fost problema de bani pt seringi si ace, insa vaccinul care-l fac eu contra pestei si holerei aviare, cel alb laptos care se tine la rece, la scurt timp devine mai putin fluid, si este foarte greu de introdus in seringa. am vazut ca o solutie ar fi sa cumpar doza mai mare, de 100 de doze, iar din cantitate mai mare, am observat ca merge mai usor cu trasul in seringa, tinandu-l cu gura in jos, flaconul cu 50 doze il tineam oblic; astfel am inghetat pana le-am facut la toate si mare chin a fost cu introducerea in seringa. aveti vreo solutie la problema asta cu introducerea in seringa a vaccinului pestiholvac? eu am introdus acul prin cauciuc si am extras cu seringa din flacon, dar asa functioneaza foarte greu.
Raportează
salmo 31 ianuarie 2010  
desigur ca examinarea conteaza foarte mult, mai ales daca te pricepi. eu nu ma pricep foarte tare, desi am avut cateva probleme pe care le-am tratat. la breaza, un alt crescator, din brasov, analiza f atent degetele pasarii, cred ca pentru malformatii, fiindca pasarea respectiva nu avea pielea intacta. dar meseria asta se invata in timp si se fura. in romania, sau cel putin la mine in arges, crescatorii spun ca nu prea exista veterinari priceputi la pasarile de rasa, in sensul ca nu sunt specializati pe asa ceva. eu merg pe mana celor de la farmaciile veterinare, dar am avut o problema la un moment dat, care nu au reusit sa mi-o rezolve la nici un centru veterinar. poate simplu, poate complicat, sindromul era ca in jurul ochilor si pe zonele fara penaj de pe cap, pielea se incretea si isi schimba structura exterioara, ochiul abia daca mai putea vedea, si chestia asta s-a extins in 2 luni si la alte pasari. perioada a fost in toamna. am incercat cu diverse, si pana la urma a mers cu un spray albastru, ce seamana cu albastru de metil dar are alt miros, care administrat local, a stopat boala si a vindecat-o. ca sa fiu sigur, cu prima ocazie, am eliminat stocul respectiv de pasari si am continuat placerea de a le creste cu altele, fiindca medicul vet mi-a spus ca boala exista inca si se poate transmite si la pui. nu e chiar simplu si usor sa renunti la lotul de pasari bolnave si sa dezinfectezi zona, te doare o treaba din asta. tampenia mare este ca nu se poate scapa de rozatoare si de vrabiute, care aduc te miri ce boli de pe cine stie ce cadavre, decat daca ti pasarile inchise in laborator, ceea ce s-ar numi pasari de laborator si nu pasari de casa, deci cresterea lor este oarecum un compromis. am mai observat o treaba, daca ai prea multe pe metrul patrat, la fel, ca si in crescatoriile de peste, ai parte de boli mai multe si mai des. totul este sa le ingrijesti si sa le acorzi cata atentie poti.
apropos de examenul clinic, credeti-ma, e complicat, greu si inutil, pentru majoritatea celor ce cresc pasari, fiindca nu au cunostintele necesare, poate doar cei foarte interesati de studiu si subiect. restul se intereseaza prea tarziu, abia cand nu se mai poate face nimic, si pasarea este pe moarte...
ma bucur ca sunteti vet si puteti ajuta o intreaga comunitate cu un sfat, o idee, fiindca vad ca aici stam foarte slab in tara.
Raportează
Corbu 31 ianuarie 2010  
superbe!
Raportează
maryovet 25 ianuarie 2010  
aici aveti dreptate in privinta sanatatii,dar cand cumperi o pasare nu ai de unde sa stii cat de sanatoasa este chiar daca e ea clinic sanatoasa pt ca in general crescatorii nu prezinta la vanzarea unei pasari si certificat sanitar veterinar de sanatate care sa ateste cat de sanatoasa este.se multumesc doar sa-si vanda marfa la niste preturi foarte mari si in rest nu-i intereseaza .asa ca posibilul cumparator da suta de euro si a4a zi constata ca ii moare pasarea.mai rar exista pasari indemne de orice boala infectioasa sau parazitara,pt ca pasarile care trec printr-o boala chiar daca se vindeca raman purtatoare de germeni.acelea sunt cele mai periculoase .mai ai dreptate si in ceea ce priveste intretinerea lor.,pt ca multi pun poze cu pasari care arata superb iar cand te duci acasa la ei sa cumperi constati ca nu e ceea ce ai vazut in poza,iar starea si aspectul lor lasa de dorit.bafta pe 2010 .
Raportează
salmo 30 ianuarie 2010  
este adevarat, oare cati virusi or fi fost la breaza azi? dar nu intru la pasari imediat. la ultima achizitionare, am adus 3 pasari de la distanta impreuna cu un amic. am spalat masina, am aspirat-o bine, am curatat totul, inclusiv incaltamintea, apoi, in conditiile astea igienice, am dus 2 pasari la mine.
azi la breaza am vazut o treaba interesanta, un amic din deva care anul asta finalizeaza studiile medicinii veterinare, se uita atent la pasari, in gat, la picioare, prin fulgi, si chiar le mirosea pe cioc. interesant pentru mine un examen de genul asta, sumar, dar cu mult mai mult decat deloc. trebuie sa te si pricepi, adevarat. dar respectand conditiile de igiena, eu nu am avut probleme decat in primul an, cand sunt convins ca vaccinul a fost facut cu acelasi ac in tot satul. inainte de vaccin aveam pui de 3-4 luni de wiandotte argintiu ok, iar a doua zi mi-au murit majoritatea. de atunci fac personal vaccinul, si schimb nu numai acul, ci si seringa, de la un grup de pasari la altul. multi fac cu acelasi ac, dar eu incerc sa am grija de acest aspect. odata poate va conta.
argesanu din brasov imi povestea ca a venit de la un prieten unde investigasera niste pui bolnavi, a uitat sa isi schimbe incaltamintea, si a doua zi i s-au imbolnavit toti fazanii. virusii vin prin aer, prin praf, dusi de rotile masinilor in 2-3 zile in toata europa, cu toate acestea, cu conditii bune de igiena, pasarile au deja un aliat, curatenia, ca si virusii si alte boli agreseaza tocmai arganismele predispuse din start, printr-o igiena necorespunzatoare. la concursurile de porumbei imi povestea azi la expo breaza un tip din iasi, ca degeaba ai descendenti din campioni la voiajori, daca nu ii ai sanatosi, printr-o medicamentatie rationala.
Raportează
maryovet 24 ianuarie 2010  
frumoase si atata timp cat le iubiti si va plac dumneavoastra nu trebuie sa tineti cont de rautatile altora care sunt frustrati ca nu au si ei ceea ce aveti dv.
Raportează
salmo 30 ianuarie 2010  
apropos de selectie, cred ca foarte important este sa te documentezi, fiindca practica dublata de teorie, poate compensa experienta crescatorilor cu state vechi si chiar o poate depasi cu mult.
Raportează
salmo 25 ianuarie 2010  
:) cam aveti dreptate. eu am cautat sa am criteriile in ordinea, sanatoase, intretinute, bine hranite, vaccinate, frumoase, si functie de posibilitati, rasa pura. ca muncesc si eu la selectie de 3 ani, nu ma pot compara cu cei care cumpara pasari aproape perfecte la preturi pe care nu mi le permit, sau cu cei care cresc de o viata.
criteriile astea le-am observat si pe site-uri din america, pasarile sa fie sanatoase si fericite, si in ultimul rand, super amanuntele pentru rasa. puritatea este pentru concursuri, unde se dau note, premii si unde se pune in evidenta munca de selectie a impatimitilor tagmei.
Raportează
mihaiff 30 ianuarie 2010  
salut,dupa ce criterii faceti selectiile,mai sus specificati ca munciti de trei ani?
Raportează
salmo 30 ianuarie 2010  
cred ca am dat raspuns mai sus. sanatate inseamna si capacitate de ecloziune. este un criteriu de care tin cont. degeaba ai pasari ok, daca ele dau descendenti putini ca procent, printr-o ecloziune deficitara. elimin ce iese tarziu si greu, sau cu probleme. la fel, elimin pe cele care observ ca au probleme dintre cele care le tin pentru reproductie, in procesul de crestere. selectez pe cele care cresc bine si imi aleg culoarea si forma care imi plac, fuctie de proportii. aplic principiile geneticii, intr-o formula proprie.
Raportează
salmo 21 ianuarie 2010  
multumesc, am intrat si am vazut ca aveti pasari reusite, mai ales bobatele imi plac. am o dilema cu cocosul, un amic spune ca ar fi urat, ce ziceti?
Raportează
florik 20 ianuarie 2010  
frumoase gainute
Raportează
Trimite mesaj Înapoi Nu poți trimite un mesaj fără conținut! Nu este permisă folosirea de cod HTML in mesaje. Mesajul nu a fost trimis din motive de securitate. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Ati trimis prea multe mesaje in ultimul timp. A apărut o eroare în timpul trimiterii mesajului. Vă rog încercați din nou. Mesajul a fost trimis.